fredag 19. juli 2013

CHANEL • S U R P R I C E


Himmel og hav så glad jeg ble tidligere i dag, når jeg fant skattene 
jeg kjøpet i France i form av bilder, og lerret..
Jeg måtte tvinge storebror til å være håndtverker for jeg hadde slettes
ikke tid sånn egentlig selv, men bildene måtte opp. 

Foreløpig bare et stk, men mange igjen. 
Jeg redecorerte jo hele badet når jeg var på ferie, så 
jeg gleder meg til å sette i gang på ekte. 

I kveld blir det reker på oss, og jeg håper jeg får lurt 
med min mann på en date på Solsiden på skalldyr iløpet 
av helgen.. DET er sommer det!

4 kommentarer:

  1. Chlicé på cliché på cliché...

    SvarSlett
  2. Skikelig stilig bilde, gleder meg til å se mer!!

    Kos dere med rekene:-)

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk.. det skal vi gjøre.. happy fredag du også

      klem tilbake :)

      Slett
  3. Hvor i frankrike får du kjøpt bildene? veldig fine:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥