mandag 1. juli 2013

DENIM IN FRANCE


sandaler// Singapore ( har sett at det finnes like på ALDO ) 
DENIM shorts // Carma.no
Topp// Cathrine Hammel, også Carma.no 
Hatt // HM


Hei igjen. 

En snartur innom med shortsen jeg har fått så mye mail om. 
Den er fra 5unit, og er perfekt lengde for damer synes jeg
Samme merke som den jeg har i sandfarget. 
Dumt jeg ikke tipset om det her om dagen for da 
var det faktisk 30% på alle varer hos Carma.no hvor jeg 
har kjøpt mine shorts. 

Vi nyter så himla late dager, men jeg har faktisk jobbet i hele dag
fra 8 sharp til fiveish, og avsluttet dagen med et badi poolen. 
DET er ikke ofte jeg kan gjøre det..
Croissanter til middag i dag, og tunfisk salat til kvelden. 
Kos dere, og fortsatt fin mandag. 



1 kommentar:

  1. Ser ut som dere har det helt fortreffelig:) Kul shorts btw :)
    Croissanter (som du nevnte i forrige innlegg) hadde jeg heelt dilla på da jeg var på ferie i Cannes. Da helst sjokolade-croissanter selvsagt. Jo flere karbohydrater jo bedre liksom.. haha :D Men.. ferie er ferie, ikke sant?!!

    Forresten.. når dere er på de kanter vil jeg tipse deg om Vallauris. En kommune/by hvor Picasso levde i 10 år. utrolig koselig og lite sted. Kalles også "keramikklandsbyen" tror jeg:)

    Ha en fortsatt fin ferie!
    Klem, Line

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥