mandag 15. juli 2013

G O O D M O R N I N G M O N D A Y




HEI Bloggen

Endelig hjemme igjen fra en lang ferie. Jeg skal ALDRI være 
så lenge borte igjen. Vi har hatt det så utrolig deilig, men herremin
som jeg savnet huset mitt, og ikke minst jobb, og normale dager,
og normal mat. DET skal bli så godt. 

Jeg har jo så masse bilder fra ferien, men jeg klarte å kjøre over
min egen pc, så da gikk ikke innlasting av bilder ELLER noe annet
for den saks skyld. Viser derfor noen bilder fra Instagram. 

Nå er det back to work, og det er rett og slett herlig. 
DA har jeg iallefall fått utbytte av ferien, nå jeg lengter tilbake
til jobb, og heim. Kos dere, så ses vi i kveld. 

2 kommentarer:

  1. I know the feeling. Gubben *truer* med 1 uke tur til Danmark og eg får helt hetta,kan vi ikkje heller bare ta 4-5 dager? HAHA

    Ikkje så veldig glad i sånne 2-3 ukers greier lengre. Var supert før da man var yngre og sommerene varte i evigheter og man nsket de aldri tok slutt. Men ofte er badet ikkje veldig fantastisk og sengene ,er vel ikkje helt det mine vonde muskler liker ( har medisinsk madrass hjemme )Og noen ganger er ikkje all maten helt som man vil ha den.
    Men noen deilige dager sånn at man kan ønske man kunne bli lengre -DA er ferien passe lang ;)

    SvarSlett
  2. Hei, hvor har du kjøpt de supre chanel skoa, jeg vil også ha. De er bare så kule.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥