torsdag 18. juli 2013

H E R M E S // E T T I K A



Hei torsdag

HVOR ble dagene av denne uken? Jeg har aldri opplevd en uke som 
forsvant så fort.. 

Nå er det snart helg igjen, men først skal vi på grilling til venner i dag
og det skal bli deilig å gjøre litt annet enn jobb, på kvelden. 



Jeg får MYE og mange mail om mine HERMES armebånd som jeg 
kjøpt i France i fjor. Jeg er så glad jeg kjøpte disse, og bruker 
de nesten hver eneste dag. Dette orange er det smale 
og jeg har et som er sort som er litt bredere. Jeg liker 
også å bruke sammen med Etikka, som også er en favoritt
( kjøper på nett HER


Jeg vet ikke om nettsteder som selger Hermes, så 
jeg anbefaler å gå i butikken, og snuse litt å se, selv uten å kjøpe.
Er du heldig så er du der samtidig som en styrtrik mann som 
kjøper EVERYTHING til sin fru, og det er helt sykt å se på. 
Det skjedde når vi var i Monaco, og flere hundretusen ble 
da betalt for vesker, og klær... jeg sto sikkert å måpte ved siden av
haha.. 


Back to work, coffee brake over.. i dag kom det inn nesten 300
stoler til oss i TM Design, og i morgen kommer enda 100 til. 


4 kommentarer:

  1. Hermes har bare helt nydelige armbånd og alt annet .... også.
    Jeg var i Paris for et par tre år siden og kjøpte et armbånd der da, det var en opplevelse å gå i butikken der synes jeg.
    Hermes selger faktisk på nett, på sin egen nettside. Her er link direkte til de oransje armbåndene. Husk at det kommer også moms og greier på kjøp over 200 kr.
    De har jo butikk i Oslo så det er ikke umulig å få tak her i Norge heller :)
    Hilsen Mette

    Her er linken:

    http://norway.hermes.com/jewelry/enamel-jewellery/bracelets/orange.html

    SvarSlett
  2. Så snyggt armband och så fin bild du fått till (den översta). Ha en go sommar! Kram Nina

    SvarSlett
  3. Like'em a lot:))
    Pøh, var sikkert meg du traff på i Monaco, haha:))

    SvarSlett
  4. Veldig fint ♥ men er du ikke redd for å ripe de opp når du bruker andre metall armbånd sammen med Hermes?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥