mandag 22. juli 2013

M O N D A Y


Ikke mye som slår mandager.. jeg synes det er deilig, iallefall etter 
jeg begynte å jobbe hjemme. Deilig å få alle ut av huset etter 
en helg, og bare ha det helt stille.. haha.. NÅ om dagen er det
 jo ikke akkurat sånn, men i dag er Tomine med sin bestevenn
på stranden, og lykken var komplett sent i går kveld, nå 
hun kom tilbake fra en ukes ferie.
 Så godt å få henne hjem igjen syntes Tomine. 


I morgen får jeg hjelp igjen til å vaske, og DET trenges.. herremin 
vi har ikke vasket siden vi dro til France, så det skal bli godt.

Fortsatt varmt her hos oss, og kveldene er fantastisk. Vi griller 
og koser oss, og jeg har så lyst å reise å kjøpe hagemøbler, men 
jeg skal jo ta dette inn til neste år, så det er jo ganske dumt i grunn. 

Så forresten at Ikea hadde en del fint.. jeg har lyst på noe enkelt, og 
IKKE kurv. Men jeg får se. Ses kanskje i kveld, så inntil da:

ENJOY
♥ 



2 kommentarer:

  1. Hagemøbler!!! ah, så spennende!!! Når er det mulig å få en sneak peek på de da?

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Mvh,
    Gretha

    SvarSlett
  2. Härligt att man kan fortsätta njuta även efter semestern, alla dagar! :-) Det gäller att ta tillvara på alla varma sommardagar man kan inför vintern. Ditt svarta bord, var har du köpt det? Är det från din butik? Det du har i det senaste inlägget! Ha en fin kväll...kram Charlotte

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥