torsdag 25. juli 2013

S V I P P



En liiiten svipp innom bloggen før jeg jobber videre.. i dag er en sånn hit 
og dit dag, og jeg har også sneket inn litt shopping av hagemøbler.
Jeg klarte ikke la være, 50% på Plantasjen, og nye blomster. 

Lovet bilde av kjolen jeg kjøpte i France, 
som er så utrolig vakker. 

Nå lunsj, så back to work, og en avtale igjen kl 17. 
hei hvor det går





Eldgammelt bling fra H&M og Pilgrim, Clutch// TM Design 
 og nytt duftlys fra VillaPaprika 
som kom i den lekreste esken jeg har sett :)


Happy torsdag - snart helg
( sier jeg ikke det veldig ofte?? ) 


4 kommentarer:

  1. OH! Sender du denne med mannen hjem etter frokostutlån i helgen? :)) LOVE IT

    SvarSlett
  2. Fy søren, den kjolen der er bare helt nydelig!! :-)
    Ha en fin helg! :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig...tror det er den vakreste kjolen jeg har sett noen gang. Tidløs og flott! Denne vil du ha glede av i mange år. Er det lov å spørre hvilket merke det er?
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer :-)

    Inger :-)

    SvarSlett
  4. Tusen tack för en fantastisk blogg som gör mig glad ända in i själen. Klänningen är bland det vackraste jag sett och jag är så nyfiken på vilket märke det är. Ha en fortsatt fin dag!
    Mvh Lotta

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥