mandag 1. juli 2013

SOME I N S T A D A Y S


God morgen mandag

Ny uke og en deilig helg er over. 
Väret ser ut til å bli bedre og bedre, og vi storkoser oss virkelig. 
Lördag tok jeg bilen og kjörte inn til Cannes med ungene, og vi 
hadde det så utrolig hyggelig. Vi shoppet, lunsjet og spiste 
så deilig skalldyrsfat ( minus sneglene urk... DET var skikkelig ekkelt
for jeg måtte liksom smake, men brakk meg.. )  og bare nöt
fantastiske Cannes. Når vi satt i bilen på vei hjem på kvelden 
önsket Tomine at vi bare skulle hente pappa og kjöre tilbake igjen. 
Kjöreturen hjem tok GANSKE lang tid, for jeg kjörte feil ca 3 ganger, 
og det tar FOREVER å få snudd, og kommet på riktig vei igjen. 

Noen instagram bilder har jeg lagt ved, for kamera har fått hvile noen
dager, men mobilen er flittig i bruk. I dag er det kun hjemmedag 
ved bassenget, men i morgen er det ny tur til Cannes. 

Cant wait. Håper dere har det fint i Norge, og tro meg:
jeg gjör ALT jeg kan for å sende solen oppover..
Herremin som vi fortjener det i Nord

- veronica -

1 kommentar:

  1. Så fine bilder, ser ut som en super ferie! Skimter jeg en LV og Chanel shoppingbag? Nå er jeg såå spent på om vi fãr se innholdet .. :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥