tirsdag 16. juli 2013

T H A T S U M M E R F E E L I N G



GOD FORMIDDAG


Jeg har vært våken i en evighet i dag, og sto opp for å jobbe selv om 
jeg egentlig burde sovet biiiittelitt lengre. Ungene har fortsatt ferie
og her hvor jeg bor er det ikke SFO tilbud, så Tomine har altså fri 
fra skole og sfo i 2 mnd.Utrolig lenge.. 
 Det er egentlig et mareritt å få det til å gå opp ifht til jobb osv, 
for vi har stort sett aldri barnevakt og dagene kan bli 
veldig lange.. Ingen av oss her hjemme kan ta 2 mnd ferie.. 
dessverre.. Men i morgen skal Tomine få være med på Tusenfryd 
men en venninnne, så det blir stas.. glad jeg slipper.. jeg blir 
uvel og kvalm bare jeg går inn porten, og kaster opp osv.. haha



Litt kos på kjøkkenet, med litt bær, for vi venter på storebror 
og lager god frokost. Solen lar vente på seg, og jeg hadde faktisk 
skjerf på meg i dag tidlig og måtte drikke en varm kopp med te 
for jeg var så kald. Også midt i juli... 


Ønsker dere en fin dag, med masse sol til dere som har ferie 
eller er i det store utland. 

 - veronica -


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Syns feriehuset dere hadde i Fayence så helt fantastisk ut, kan jeg spørre hvilket selskap dere leide hos?
    På forhånd tusen takk:-)
    Mvh Lise

    SvarSlett
  2. heisan. kjenner følelsen av hjemlengsel. er på ferie på andre uken og lengter hjem til storebroren i familien, huset, sengen,maten, vaske gulvet. vanlige hverdagsgleder :-9 selv om det er godt med 30 graderog sol....vi lengter til ferie og vi lengter hjem, sånn er det ogsånnskal det vel være :-)) kjenner til 2mnd skolefri. i vår familie måtte oldemor på84 flytte inn til barnebarnet sitt i 2 uker og passe oldebarnet :-) ha en fin kveld.mvh karjis

    SvarSlett
  3. 2 mnd. ferie!? Uff, ser at den er vanskelig å fylle...
    Så herlige sommerbilder nedover bloggen din! Herlig (og litt irriterende) å se for en frossen bergenser i Lofoten :P Ikke mye sommer her om dagene desverre :(

    Ha en finfin kveld...
    *klemmer*

    SvarSlett
  4. The photos are really lovely. They look so genuinely pretty and genuine. I miss the peonies. They are one of my favorite flowers that simply take my breath away. Anyway, hope to see more of your fun adventures. I can’t wait to take a peek. Hope you’re having a sound and fun weekend!

    http://online-phd-uk.co.uk/

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥