tirsdag 23. juli 2013

THE B U M S H A P E R

Jeg tipset i dag på IG om mitt favoritt skjørt, fordi det virkelig holder
rumpestumpen på plass, da den i senere tid, har en tendens til å svinge
seg både hit og dit om det ikke er noe veldig stramt som holder den 
både oppe og på plass. 
DETTE er et sånt skjørt, som jeg kjøpte 
tidlig i vår HER, og nå har de fått flere farger, og jeg har 
tenkt å bruke sort og brunt med tykkere strømper og 
converse til høsten. All time favorite skirt. 



Antrekk info:
Bluse// Zara-Monaco
Blingeling//H&M ( iallefall 10 år gammelt ) 
gullveske // JimmyChoo HER
skjørt // Carma.no HER
Sandaler //Singapore 
( like finner du visst hos ALDO ) 

HAPPY TIRSDAG



9 kommentarer:

  1. Heisann! Kjempefint skjørt, lurer på hvilke str du bruker? Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så hyggelig. jeg har xs i dette, men er vanligvis en S og M.
      :)

      ha en fin dag.

      Slett
  2. Beste blogg! Hvilken farve er det på skjørtet ditt? Beige el. grått?

    Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Cecilie.

      Takk så hyggelig - ♥

      jeg har beige i dette.. jeg ønsker meg også det i mørke grått :)

      ha en fin dag.

      Slett
  3. Hei! Rålekkert antrekk!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.. så hyggelig.. det beste er antrekk man føler seg så comfy i... det gjør jeg definitivt i dette

      happy onsdag.

      Slett
  4. Nydelig bluse. Vet du om den er å få tak i på nettsiden til Zara?

    SvarSlett
    Svar
    1. ah.. det har jeg ikke tenkt på..
      jeg sjekker med en gang :)

      Slett
    2. Dessverre.. jeg fant den ikke.. den som ligner er denne:

      http://www.zara.com/no/en/woman/tops/blouse-with-patch-pockets-c436086p1197575.html

      meg jeg har en fra Carma.no som er helt lik, men i silke og helt klart favoritt, og nydelig å bruke, men prisen er jo en annen.
      Men den er her ( men ikke i hvit så jeg.. er vist utsolgt over alt.. jeg kjøpte den hvite blusen på zara for kr 100,- tror jeg.. så ikke rart det ikke er igjen.

      http://www.zara.com/no/en/woman/tops/blouse-with-patch-pockets-c436086p1197575.html

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥