tirsdag 30. juli 2013

Vakre hjem


              


Jeg visste at Vakre Hjem hadde vært hjemme hos en av damene i Inspirasjonsguiden, og at "min" diningsofa var avbildet.. Men å se det på ekte.. Sånn for aller første gang i et blad ... Stor diningsofa fra TM Design.... Ja DET var rart.. en merkelig følelse.... stolt, spent og uendelig lykkelig.. Fikk helt klump i magen.. 

Det ligger MANGE timer med hard work bak TM Design, og det er gøy å stoppe opp å se.. at mine møbler blir omtalt i et av Norges vakreste blader, og ikke minst i et av de vakreste hjem jeg vet om. 

7 kommentarer:

  1. Så moro!
    Fin sofa da :)
    Hva er målene på den?

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg helt rørt og stolt her jeg sitter! Så kjempekoselig skrevet av deg ❤

    Så utrolig hyggelig at mitt hjem skulle være det første hjemmet med et av dine vakre møbler på trykk.

    Du er utrolig dyktig og det har vært så hyggelig å følge deg i arbeidet ditt med å bygge opp TM Design. Er temmelig sikker på at vi får se mange av dine vakre møbler på trykk fremover, flinke deg!!

    Stor klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Jeg drømmer om en av de flotte diningsofaene til spisestuen en vakker dag og håper å finne ett hus snart som kan passe de flotte møblene. Ønskelisten er lang hos TM Design;)
    Tviler ikke på at det er en tøff jobb, og jobben gjør du bra :) Både blogg og butikk. Du inspirerer!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. hhhhelt enig i alt!
    Så gøy å se "sine" møbler i bLADET...velfortjent!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Bare lurte,tegner du møblene selv?Eller er det andre som tegner og så blir satt i produksjon?Plukk fra en møbelkatalog?

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Kjempefin sofa! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Så gøy at du lykkes når du har lagt ned så mye arbeid :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥