onsdag 21. august 2013

d r e a m


god formiddag


i går fikk jeg dette fantastiske bilde fra en kunde, som har intet mindre 
enn 2 stk daybed i sin stue.. Det er helt utrolig kult, og jeg er ganske 
sjalu, for jeg må dele den jeg har hjemme med hele familien hele tiden

det beste er når jeg viser bilde ( som da var med en stk mann i hver stol, 
som så på fotball )  til min mann og han sier: hæ?? har de to??
fy f... haha... også lyste han også av missunelse.. 

Kjempegøy, og det er så gøy å se bilder. 

NÅ er det ut å kjøre en tur fra kontoret, og fikse lunsj. 
vi har endelig fått spisebord/møtebord, og vi har det
rett og slett så fint her. Bilder kommer om litt. 

ha en fin fin dag, NÅ er det vel offisielt høst. 
e l s k e r  h ø s t 



3 kommentarer:

  1. Stiligt ;) Råd å finne ut hvilken farge som er på veggen bak daybeddene? Såg veldig fin ut ;) Bodil

    SvarSlett
  2. Lekkert, smekkert! <3 Må jo bare si at bilde i bakgrunnen gjorde sitt til helheten! Flott! Og hallo!! En eller TO daybed..., - Jeg har ingen!! :-( Buhuuu. Have a Nice day! AK

    SvarSlett
  3. Det var rett og slett "skitlekkert " :) En drøm :) Hilsen Liv

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥