søndag 18. august 2013

d a y b e d in the house

Daybed i champagnebrun velvet 
str 172*173*75 cm 
kr 19900,-  
 ( På lager pr dd også i fargen grå velur samt sandfarget lin/bomull )



Denne store deilige Daybed har virkelig vært god å ha i dag. 
En skikkelig kosesøndag, først med Tomine noen timer, så helt alene
og til kvelden planlegger jeg ipad film og resten av snopet fra i går. 

I morgen er det e n d e l i g  skolestart. Ungene har hatt 2 mnd ferie
og det har vært et mareritt å kombinere med jobb. Takk gud for 
hjemmekontor, men jeg føler at jeg ikke har vært på jobb
siden slutten av juni. Det skal bli så godt å komme i gang igjen. 

Nyt kvelden, og ha en fin ukestart

4 kommentarer:

  1. Fantastisk daybed, nydelig farge! Akkurat nå mangler jeg både penger og plass...men kanskje en vakker dag... :-)
    Elsker stilen din, kunne flytta rett inn :-)))
    Ønsker deg ei fin uke.
    Nordlandshilsen fra Marit.

    SvarSlett
  2. Deilig med en slapp søndag av og til. Det har vi også hatt :D Den daybed`n er bare sååååå lekker. Nå har jeg målt og målt her hjemme og uansett hvordan jeg snur og vender på det så har jeg ikke plass :((((( Lucky u ;)

    SvarSlett
  3. Hei, har du denne på lager og eventuelt på showrommet som er til helgen :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥