mandag 26. august 2013

Dagens h u s m o r



God morgen mandag

Jeg starter uken med en dagens fra meg, før bursdagsbilder i kveld. 
Jeg elsker høsten, uansett om Blazer blir så ut at man får bøter av 
fashionpolice om man går med det, skal jeg aldri slutte. 
Jeg elsker jeans, shirt og jakke. 

Gleder meg til dere også får se Morris kolleksjonen, for DEN var så 
midt i blinken for meg, og de hadde også den mest perfekte jeans 
EVER. Men den jeg har i dag er nesten vel så bra.. here it goes:

sko//PÅ SALG HER 
bukse//PÅ SALG HER
shirt//tommy hilfiger - Singapore
veske// Decadent - HER
jakke//MET ( gammel kjøpt på salg ) 
smykke // byMarleneBirger

6 kommentarer:

  1. Du ser alltid fab ut!! Håper mannen din vet hvor heldig han er:)

    SvarSlett
    Svar
    1. så hyggelig.. må huske på at mannen ser det som ikke er kappet av også da.. haha.

      ha en fin uke :)

      Slett
  2. Hei

    Kjempefint antrekk:) Vesken er utrolig fin, kan jeg spørre hva fargen heter?

    Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  3. Hei

    Kjempefint antrekk:) Kan jeg spørre hva fargen på vesken heter?

    Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  4. Hei

    Kjempefint antrekk:) Vesken er utrolig fin, kan jeg spørre hva fargen heter?

    Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  5. Er det smykket gammelt? Finner det ikke i noen nettbutikker..

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥