fredag 30. august 2013

Blingeling på en fredag

DAGENS husmor: ring//poshdesigns.no
jeans + shirt // Zara
genser + smykke//Marlene Birger fra Carma.no




yey  fredag


Jeg er en snartur på jobb, fortsatt ikke i form, men nå er det jo snart 
helg, og det skal bli fantastisk deilig. Litt matshopping, og nye blomster
før jeg skal hoppe i joggedressen og kjøre ipad filmer, og 
spise meg tjukkere på godis, mat og mere mat.

Har en del nye bilder, som jeg skal få lagt ut på bloggen i helgen. 
Men en dagens med mobil kan vi starte med. 

GOD WEEKEND - MÅTTE DEN BLI FANTASTISK

7 kommentarer:

  1. Wow...alltid like vellkledd! Happy weekend:)
    Benedikte:-)

    SvarSlett
  2. Du er litt sånn "en vandrende merkelapp". Får du betalt for å reklamere for Carma?
    Bare lurer.

    SvarSlett
  3. Hei!

    Vandrende merkelapp? Hehe., ok.,

    I wish!! Tror kanskje Carma hadde valgt noen
    Litt mer profilerte motebloggere da, og ikke en
    Husmor.. 😃😃

    Happy weekend.

    SvarSlett
  4. Lekkert, men ringen var litt harry, om jeg tør å si det...hysj..
    Glad helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Klart du kan si det. 😂😂

      Happy helg!

      Slett
  5. Du er altså så delikat og lekker, alltid!!!:)))

    SvarSlett
  6. Hei er kjedet fra BMB i gull eller sølv. Er det fra høstens collection og vet de hva det heter? Det var bare så tøfft, god smak har du : - )

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥