fredag 16. august 2013

FUN FUN FUN


Så utrolig gøy å være med jentene i går.. For et fyrverkeri!! Så gøy det må være når leverandørere G L E D E R seg til at de kommer fordi de er so much fun!



Jeg er godt i gang med å finne favoritter, som bildene viser. Så utrolig mye fint! Vi avsluttet med Morris i går, og DET var virkelig noe for min smak! 



Nå må jeg dusje og fixse, møter jentene kl 13 igjen, og jeg har fått jobbet litt fra rommet mitt her i Oslo! 

I kveld er det Morris show, også er vi bedt på Moods of Norway 10-års jubileum i Spektrum! It will be FUN!


Se på bloggen hildecarma.no for mer updates og bilder. 
Instagram// ramboline og hildecarma 

HAPPY WEEKEND 

3 kommentarer:

  1. Heldige du :)

    Fiiiiiine kjoler :)

    Sylvi :)

    SvarSlett
  2. Oh ja, med disse jentene blir det FUN:))
    Heldig og ha fått oppleve dem jeg og vettu, hihi:)

    Heldig du er som får være med på alt dette artige!!
    ENJOY a lot ♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥