søndag 4. august 2013

M o r g e n b l o g g


God morgen bloggen

Nå drikkes det kaffe ( slukes ) før jeg reiser opp på nye kontorene å maler lister. Da blir det innredning litt senere i dag. DET gleder jeg meg så til. 

Gjort om nesten alt hjemme i går, da vi venter på - ig må gjøre plass - til den cerice/rosa sofa som kommer i morgen, og D A Y B E D  som også er her straks. Guuu som jeg gleder meg.. Bildet over er fra kjøkkenet. Ble så fint med velursofa og skinnstolene sammen. Perfekt. 

Arbeidsklær på, og bare eeeen lite kaffe til før jeg drar.. Enjoy your  s u n d a y 

6 kommentarer:

  1. Herlig! jeg bare elsker stilen din! og du er til stor inspirasjon for min del! Kos deg med innredning og maling!! Klem

    SvarSlett
  2. Du milde himmel, så utrolig mange lekre sofaer du har å velge i :) Må bli vanskelig å finne favoritten :) En drøm å kunne bytte ut ,gjøre om i heimen ....Velurmøbler ,og litt mer farger ,er på vei tilbake . Og det liker vi ! Gleder meg til å se flere bilder :) Hilsen Liv

    SvarSlett
  3. Gleder meg til og se den rååååsa sofa'n:)) ♥
    KOS deg, fining:)

    SvarSlett
  4. Åh så gøy, ønsker meg veldig rosa sofa!! Kan du si noe om str. på den du skal selge? Klem fra fast følger:)

    SvarSlett
  5. Er "kommoden" ved sofaen også fra deg? Evt har du flere igjen, mål, pris?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥