mandag 26. august 2013

p a r t y g i r l


Hei bloggen 

ååå for en fin fest vi hadde.. så fin at vi avtale Taco party veldig snart igjen 
jeg og Tomine.. Det er litt jobb å fikse til fest, særlig med kaker 
osv, men det er jammen koselig også. 

Et lite knippe bilder av en VELDIG glad jente som ble 7 år i sommer
og som var så heldig å fikk klassen sin med på feiring. 


Tusen takk til snille Tante Stine som lagde kaker, og til 
min bardomsvenninne Marianne fra Ballongbuketten.no 
som lagde så flotte ballonger, og takk til meg selv, 
for at jeg prøvde meg på cakepops.. da er det gjort 
og jeg gjør det ALDRI igjen... for en himla jobb. 


Ha en fin fin kveld.. jeg skal krype under teppe, 
drikke te, og spise kakerester. NÅ skal jeg garantert 
ikke inn i bikini på en god stund.  


3 kommentarer:

  1. For et hærlig prinsessebord! Sikkert drømmebursdag for en 7-åring! Kan jeg spørre hvor du fant de nydelige papirblomstene på bordet? Har snart en 4-åring...

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott bursdagsbord! Akkurat passe for en prinsessebursdag! Kan jeg spørre hvor du fant de flotte papirblomstene? Har snart en 4-årig prinsesse... Og er selvfølgelig ute i godtiden med planlegging!

    SvarSlett
  3. Vakkert bord til prinsessebursdag! Jeg har snart en 4-årig prinsesse, kan jeg spørre hvor du fant de nydelige papirblomstene?
    Cecilie

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥