fredag 2. august 2013

W E E K E N D M E


Endelig er helgen her.. 

vi skulle egentlig på The Thief min mann og jeg, for å gå ut 
å spise, samt kose oss en sommerhelg i Oslo. 
Helgen må brukes til å gjøre klart på lager, og male det siste
på mitt nye kontor, så det er klart til uken. 
Jeg skal iallefall se en film eller to i sengen i løpet av helgen. 
Tante S låner med seg Tomine til Bjørneparken, og 
storebror er med oss som maler

Nå er vi i gang med august, så det er bare å bruke shorts og skjørt
så lenge det går, og nyte sommeren. 


HAPPY WEEKEND

skjørt//Zara
t-shirt // JAMES PERSE - genser //Marlene Birger 
og ballerinas //Yosi Samara fra Carma.no HER

 




1 kommentar:

  1. Elsker anntrekkbildene dine! Dog, jeg da føler meg meget ulekker i mine sirumpa joggebukser og morsmelkflekkette singletter :P

    ... Og bildet fra badet på forrige innlegg var lekkert! Er det fliser på gulvet eller? Kjempestilig :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥