tirsdag 27. august 2013

Waiting


På legekontoret i dag.. Kunne ikke passet dårligere.. Jeg hoster så jeg letter snart, og endelig fikk jeg tid / tok meg tid til å reise til legen. Mykoplastma it is, så nå er det antibiotika, sove mer, cosilan og sofakos som gjelder litt fremover... 

HVOR merkelig er det at for NØYAKTIG et år siden, på dagen!!! Var jeg hos lege for akkurat det samme!! Da kan du begynne å snakke om rutinemenneske!! 

Da vet jeg iallefall at jeg ikke planlegger noe neste år i disse dager..  " åh nei beklager.. Da kan jeg ikke komme, har nok mykoplastma jeg da den 27. august"

Gooood to know!! Kos dere, heer blir det Dexter.. 


6 kommentarer:

  1. hahaha jaja hvertfall er du til å stole på-blir ikkje syk i tide og utide,man kan sette kalenderen etter deg hahaha

    GOD BEDRING søte deg!

    SvarSlett
  2. Grøss og gru, hadde Mykoplasma i 2 måneder da jeg var høygravid, fikk ikke behandling først pga tilstanden og holdt på å bli gal og hoster av ribbein. Føler med deg, slitsomt med den fæle hosten og slappe kroppen.
    God bedring!
    Mvh MonicaUE

    SvarSlett
    Svar
    1. Du tuller!!!! Du må jo ha blitt gal! Jeg gikk for lenge sist før legebesøk så det tok forever å bli frisk.
      Nå var jeg før ute. Men det er helt jææævlig om natten..
      Håper det går FORT over og at kroppen er på nett igjen snart.
      Føles som om jeg er ca 85 år.

      Tusen takk. 😃

      Slett
  3. Stakkars deg! Det hørtes ikke noe godt ut. Håper du blir raskt bedre med medisin. Ta godt vare på deg selv!!
    STOR klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Riktig god bedring til vakre deg❤

    Klem fra Bergen i dag!

    SvarSlett
  5. Huff god bedring! Håper det hjelper med det du har fått nå da=)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥