søndag 1. september 2013

1. dag i september




Dette er årstiden jeg e l s k e r mest. 

Dere som har fulgt bloggen i årevis vet at jeg er veldig hjemmekjær, 
og sjelden å se på en fjelltopp med nistepakken under armen. 
Men jeg er v e l d i g ofte å se 
hjemme, med lys, te/kaffe kopp, kosebukse, og tøfler. 


Jeg elsker høsten, og hadde jeg kunnet skulle jeg skaffet 
meg en hytte på fjellet, innredet med de lekreste velvet
sofaer, pledd og lykter. Men igjen - spørs om jeg fikk reist da
siden jeg er så hjemmekjær.. haha..  Jeg er på kontoret en tur, 
sammen med ungene som lager te, tegner, og storebror som 
hjelper meg på lageret. Vi vasker litt, og forsøker å få litt oversikt etter 
uken som gikk, nå som jeg er så mye bedre form - heldigvis. 

Denne gangen gikk det ganske fort over, og jeg er så 
glad for akkurat det. 


Ønsker dere alle en fin søndag, og tusen takk for alle dere som er innom 
bloggen hver dag, og alle som skriver så utrolig hyggelige mailer til meg. 
DET setter jeg virkelig pris på, og dere får meg til å le.

Bildene i dag er fra stuen, med min lekre lilla velvet sofa, og litt annet 
smått.. Jeg får inn nye lekre stuebord, om bare drøyt 10 dager, 
og det gledes veldig - for det er litt annet en det jeg har vist frem før. 

- v e r o n i c a - 




3 kommentarer:

  1. De eggene var kjempelekre!!! Hvor har du kjøpt dem? De i glass med kuppel på i metall eller sølv. <3<3<3

    SvarSlett
  2. De er nydelige!! Er jo fra TM Design.
    2 i pakken kr 420.-

    Har de på lager nå. 😀😀

    SvarSlett
  3. Så gudomligt läckert darling. Vi är soulmates alltså, ut i skogen upp i träden är inte min grej heller med mindre det är inpå husknuten med en lyxig känsla ;) Jag måste ha god komfort.

    Love äggen, love soffan, love din styling & love you

    Nu är det September & i Oktober kommer du va!??? :D

    Puss

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥