torsdag 19. september 2013

Alive and kicking



Hei bloggen 

Im alive - and kicking. NÅ har det vært lang pause...

Jeg har vært i Kina på messe, jeg har vært på møter, og det har vært 
MYE jobb. Også har jeg vært masse mamma.. DET er deilig. 

Har fått inn så utrolig mye flotte møbler, så mye bilder på 
vei, og gleder meg til å gjøre klart hjemme. Neste uke 
skal jeg prøve å ha en hjemmedag, så jeg kan gjøre klart alt det 
nye, og få hus og heim på rett kjøl igjen



MEN : først : denne uken skal jeg til Carma i Tr. heim. 
E N D E L I G  skal jeg få besøke min no. 1 favorittbutikk. 

Carma.no fyller 10 år og jeg er en av over 300 som er invitert til 
denne fantastiske happening. Jeg gleder meg så utrolig, og 
det går rykter om en helt vanvittig fest. Jeg skal være i butikken 
Carma på dagtid lørdagen, og gleder meg til å hilse på mange 
av dere som skal dit. Butikken har MASSE tilbud, og jeg 
kan også fortelle at TM Design er med å sponser en 
helt utrolig flott gave til trekningen som skal være 
i butikken. 

Ha en fin fin dag, så ses vi i kveld... Jeg har nok en 
gang fått inn et fantastisk stuebord - DET må jeg vise.


4 kommentarer:

  1. velkommen tilbake søte du. Var redd du var syk igjen,men husket plutselig Kinatur :)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake på bloggen--du er alltid en inspirasjonskilde. Elsker de kobberbrune varme lyktene dine--helt herlige--gleder meg til flere nyheter.
    Toril

    SvarSlett
  3. Hei,

    Utrolig kul den hodeskallen man skimter i bakgrunnen på det første bildet! :)

    Messer er alltid gøy - ny input, inspirasjon og energi! Ha en fortsatt fin dag!

    Stine

    www.sagalleri.blogg.no

    SvarSlett
  4. Der skulle je ha vøri.....på Carma :)

    Heldiggrisen :)

    Sylvi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥