søndag 29. september 2013

s ø n d a g s u t f l u k t



For en deilig søndag.. innimellom klesvask, så har min 
svigerinne og jeg vært på Hadeland Glassverk og spist for mange boller
og drukket MYE kaffe. Så utrolig koselig sted, men vi var klare 
for litt shopping, men lite å se i butikkene. Mulig det gjøres 
klart til jul eller hva, men det var ingenting som fristet. 




Tante S går med kamera, og er så flink å knipse, og her står jeg og 
tar bilde av meg selv til instagram, men glemte å legge ut.. haha. 
Høsten har utrolig flotte farger.. også så deilig å slippe den store
store dunjakken, men skjerf og strømper må på..
Høsten er bare fab



Det ble MYE kaffe og smaking, da Whittard hadde stand med en del 
forskjellige kakao, og jeg blandet alle smaker ( akkurat som barna ) 
men tante S mente det var helt grusomt, så da kjøpte vi vanlig kaffe 
isteden - igjen. 



Dette kruset var enormt stort, og jeg håper at mine søte små gir meg 
dette i julegave, så jeg kan få en real kopp kaffe på morgenkvisten. 
DA bør det bli galopp etterpå, når man har drukket en så stor kopp. 
Veldig fin iallefall, og det var maken til verdens beste pappa



Dagens meg var kjole fra byTimo som jeg kjøpte fra Carma.no, FØR jeg dro til Kina
men den var jo i ull, så den fikk jeg ikke brukt der - men nå er den perfekt
og den elskede perfekte jakken fra Morris er blitt en daglig favoritt. 

NÅ er det kos med kveldsmat, te og jeg holder på å skifte på senger, 
og når det er klart - DA skal jeg se på Broen - 1. sesong. 

Ha en fin fin søndag - ses i morgen. 

4 kommentarer:

  1. Du har så mange fine armebånd! Hvor har du kjøpt dem? Digger stilen din! Ha en flott Mandag!

    SvarSlett
  2. Veldig koselig med en sånn liten tur . Så fin du ser ut da ! Fin dag til deg !

    SvarSlett
  3. Å så fiin du var i går også, hihi. Angrer på at jeg returnerte den kjolen, synes det var så mye stoff rundt livet på den til meg, du ser smashing ut:) Men hvor er vesken fra, eller merke? Den ser perfekt ut. Klem

    SvarSlett
  4. Lekker veske

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥