søndag 8. september 2013

s ø n d a g


Bilde fra stuen; skinnkommode fra TM Design, vase Riviera Maison, krus Florence Design, og mine søte barnesko. 



Hei bloggen

Her drikkes det kaffe, ryddes, vaskes klær osv, for på tirsdag reiser jeg til Kina igjen. Skal bli så gøy å se nyheter hos mine leverandører, og hilse på nye som vi har spennende planer med. Heng med, håper det blir like gøy som sist. Jeg skal bo på et fantastisk flott sted, midt i byen, og nå er jeg litt tøffere enn sist, så jeg håper jeg rekker å utforske litt også. 

g o d  s ø n d a g 


2 kommentarer:

  1. Så spennende, gleder meg tilårskomne se nyheter etterhvert😃 Hvor mye koster skinnkommoden?
    Mvh MonicaUE

    SvarSlett
  2. Veronica,
    Jeg har vaert saa opptatt i det siste, saa maatte lese gjennom bloggen din: Huffsann, du har vaert syk, igjen! Haaper du er fullstendig frisk naa som du setter kursen til Kina! Gleder meg til oppdaterina...., om du har tid :) God tur!!!!!
    Hilsen Sylvi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥