fredag 27. september 2013

shine bright like a diamond


En ganske kort dag på kontoret blir det i dag, 
men først bilder av meg før jeg haster av gårde. 
Jeg handlet jo litt på Carma.no når jeg var der forrige helg, og denne cardigan
fra #deardharma er min nye favoritt - kjøpte også en i sort. Elsk nå i høst,
og perfekt under dressjakker og på kvelder. 
Buksen er fra fiveunit, og very glam, men jeg synes de er så kule
i litt sølv/gull, som blir litt mer husmoraktig med en lyseblå shirt

Ønsker dere alle en fab fredag.
Det blir enkelt hos oss - rødvin, ost og kjeks, og mye mye kos. 
Vi har litt å ta igjen, jeg har vært mye borte i det siste og kan ikke vente
med å ta på meg tøffler, kosebukse og krype ned i sofa med Ipad.


Til alle dere som starter høstferie og har hytte på fjellet: herremin dere
er heldig.. skulle gjort mye for å finne the perfect place på fjellet å leie 
nå neste uke - bare jeg og ungene.
Enjoy!


- veronica -



2 kommentarer:

♥ Tusen takk for din hilsen ♥