mandag 14. oktober 2013

Bake dag

Dagens bilde fra mitt favoritt rom om dager - stuen 
Lekre stoler og skinn kisten fra TM Design, og speilet.. 
speilet.. DET er virkelig en av mine favoritter :)






Hei bloggen 

Etter stor inspirasjon fra besøket vi var på i går, 
og gleden Tomine viste over nybakte horn, skal jeg ha bakedag i dag. 
Jeg skal bake masse rundstykker, horn, boller osv. 

Jeg skal kjøre i gang med hurtigheving, hurtigsteking og hurtigspising. 
Det er IKKE lett å være husmor, og i full jobb samtidig. 
Mangler noen timer i døgnet her jeg da. 

Men nå er det iallefall laget deig, så håper jeg resten går i boks
så vi rekker normal leggetid i dag, selv om jeg tviler. 




1 kommentar:

  1. lekkert :) vet du er travel damen,men har sendt deg en mail ang eggene og lurte på om du kunne sjekket opp i dette :)

    ha en fantastisk kveld :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥