onsdag 30. oktober 2013

Black & white

En vakker dag må jeg ha en skikkelig opprydding i skapet, men jeg 
har så vanskelig for å kaste eller kvitte meg med mine klær
for jeg er jo en sort/hvitt jente ( på snart 40 ) og jeg synes 
jeg kan ha klærne mine forever, og bruker de stadig. 

Siste innkjøp er den nydelige stripete blusen, 
selvsagt i sort hvitt.
Bluse & bukse  ( som jeg går igjen i ) fra Malene Birger, 
jakken fra 2nd DAY


Ha en fin fin kveld, her forbereder vi oss veldig 
til Halloweeeeeen 

3 kommentarer:

  1. Here is always wonderful pictures :)

    SvarSlett
  2. Du har utrolig mye fint tøy! Om du skulle selge noe på bloppis.no etter du har hatt opprydning, så si fra her på bloggen, da!

    SvarSlett
  3. Snasen dame... ;o)

    Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥