tirsdag 15. oktober 2013

Dagens husmor



Dagens husmor før jobb i dag - kan ikke få sakt hvor glad jeg er i cardigan og
skjerf sesong igjen. Det er jo bare noen mnd igjen til jeg skal ned til
varmere strøk igjen, og kan nyte sol og varme, så jeg gleder meg over høst
når jeg kan

En hektisk dag i dag, container kommet inn, møbler skal ut, 
masse bestillinger, og muligens ny leverandør skal besøkes i morgen. 
Veldig spennende - guuuu som jeg elsker jobben min, selv om dagene
blir laaaange




Dagens husmor i Carma.no favoritter:

cardigan//dear dharma
bluse//Malene Birger

5 kommentarer:

  1. åh.. guuuuuuuuuu.........! Sååååååååååååååå flott

    SvarSlett
  2. Hei

    Du ser fantastisk ut. Ikke mye sliten husmor der i gården, nei. :-) Har du forsøkt forresten brukt botox eller restylane? Jeg har veldig lyst til prøve, men vet ikke om jeg våger. Men når jeg ser hvor fantastisk du ser ut får jeg virkelig lyst til å prøve. Jeg ser store forskjeller fra bilder nå og et par-tre år tilbake. Du stråler! Kan du anbefale noen klinikk som er seriøse?

    Bettina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bettina.

      det er nok mørket som gjør sitt her, men tusen takk. Jeg har det veldig godt i livet mitt nå, og sover litt mer og bedre enn før :)

      Jeg har forsøkt restylane flere ganger, og første gang for over 7 år siden, men det er snart 2 år siden nå. Jeg har brukt i sinterynken i pannen, og i siden rundt munnen. Jeg er kjempefornøyd, og kommer ikke til å slutte med det, så jeg vurderer nå og ta igjen. Det er på tide.

      Uansett, tusen takk - you made my day

      Slett
  3. Har egentlig nettopp funnet bloggen din og leser og titter så øyet blir stort og vått.
    Alt er bare sååå lekkert :)
    Antrekket er supert!
    Hilsen fra Kine.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥