onsdag 30. oktober 2013

Innbydelser til vår feiring

 Vi er snart i gang med feiring av vårt 40-års lag, 
og vi gleder oss veldig. 

Jeg har lyst at det skal være perfekt, fra utsendelse av innbydelser til 
siste mann går hjem, men dessverre rekker jeg ikke over alt. 
DA er det perfekt med instagram som har gjort meg oppmerksom 
Tonerose design som lager de vakreste kaker & innbydelser. 
SE hva vi fikk i posten her om dagen på superkort varsel, 
og som vi nå har sendt videre til våre gjester. 

Innbydelse i skinn, med diamanter og glam lang vei. 
jeg er så fornøyd, og gleder meg mer enn noengang til 
kakebordet, som samme dame skal lage til oss. 

S W E E T
♥ 


2 kommentarer:

  1. Hei fineste Veronica! Takk for alltid inspirerende innlegg og fine bilder! Elsker bloggen og vurderer sterkt å skaffe meg instagram ene og alene for daily rambolineinspo ;) Jeg bladde meg tilbake i arkivet til Londonturen din i fjor, hvilket hotell bodde dere på da og kunne du tenke deg å bo der igjen? Vi skal til London på førjulstur og hotellsearchet er i gang! Håper du har tid til å svare :) klem fra fast leser :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg ♥ og tusen takk :) så hyggelig.

      haha.. du må jo på Instagram.. det er så GØY!!!

      vi bodde på the Westbury Mayfair hotel og det var fantastisk flott.. perfekt beliggenhet, og nydelige rom, med Hermes såper osv på badet.. haha.. DET er ikke ofte. :)

      http://www.westburymayfair.com/

      Lykke til, og ha en fin tur.. du MÅ besøke Ralph Lauren butikken som er i nærheten av hotellet... 3 etasjer med PUR lykke, og FANTASTISK innredning :)

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥