søndag 27. oktober 2013

Kjøkken kos og en hel ekstra time


TENK om døgnet hadde flere timer.. herremin så mange ganger pr uke 
jeg tenker dette.. og i dag har jeg fått en time ekstra.. 
som utgjør SÅ mye.. trikset må jo bare være å legge seg en time før
så vil det jo gå fint å stå opp tidligere, og nyte mange timer
på morgenkvisten og få mye mer ut av dagen. 

Akkurat som i dag...For en deilig dag.. 
Tomine i barnebursdag nå, og vi voksne koser oss hjemme før vi 
skal på kaffebesøk.. Jeg holder på med litt 
forandringer i gangen nede, og gleder meg i hjel til 
jeg får alle de fantastiske nye møblene om bare 
noen uker. Alt er nytt, og utrolig spennende. 

Ønsker dere alle en fin fin søndag, og veldig 
gøy at dere fortsatt henger med på bloggen, selv om jeg 
ikke er like mye på som før.. men jeg savner det ofte kjenner jeg
så nå som høsten er i full gang, er det nok mye mer blogging 
enn det som har vært.

Vi ses


7 kommentarer:

  1. Du har et nydelig kjøkken å tilbringe den ekstra timen i, og alt ser jo nytt ut hos deg, så kos dere masse. Jeg kikker ofte innom selv om det ikke er noe nytt, det er så lekre ting du har, så det er som å bla i et interiørblad---koser meg med det-- men bloggen din stopper alltid opp og er litt treg her hos meg, vet ikke hvorfor--vel ha en fortsatt fin søndag.
    Toril

    SvarSlett
  2. Du har det så fint! Jeg flytter inn <3

    SvarSlett
  3. Alltså hur snyggt har du inte!! Gahhh jag blir helt sjuk av dina bilder <3 <3 <3

    Jo jag tackar jag, gärna en timme extra i dygnet, fast det hade ju blivit en vana det också...

    Puss på dig dockan & njut söndags kvällen

    SvarSlett
  4. Vi følger med og ønsker gjerne at du blogger så ofte du kan :)

    SvarSlett
  5. Hei. Må bare si at det er så lekkert hos deg
    Har stor glede av å se alle de fine bildene du legger ut.
    Hilsen Lise.

    SvarSlett
  6. Hei fineste Veronica! Takk for alltid inspirerende innlegg og fine bilder! Elsker bloggen og vurderer sterkt å skaffe meg instagram ene og alene for daily rambolineinspo ;) Jeg bladde meg tilbake i arkivet til Londonturen din i fjor, hvilket hotell bodde dere på da og kunne du tenke deg å bo der igjen? Vi skal til London på førjulstur og hotellsearchet er i gang! Håper du har tid til å svare :) klem fra fast leser :)

    SvarSlett
  7. Hei! :) Lurer VELDIG på hvor den brun runde puta er kjøpt? :) Har leita etter en brun lenge med finner det ikke. Håper du kan hjelpe meg ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥