mandag 28. oktober 2013

Monday love


Tror kanskje jeg har verdens snilleste mann, som hjelper meg å flytte alt 
hit og dit og tilbake igjen flere ganger pr uke. 

Vi gleder oss så veldig til festen vi skal ha og jeg vil jo gjerne
at alt skal være helt perfektos. 

Nå er lamper i boks, og jeg fikk så utrolig julefølelse i helgen
etter å ha kjøpt inn eukalyptus, som jeg kom på er min 
storfavoritt når det gjelder blomster. Lukter godt, 
pynter fint opp, og varer forever. 
I dag fikk jeg nye speiler til TM Design, og de så helt 
fantastisk ut, så gleder meg til å få hengt opp i stuen. 


Bordet er bare så fantastisk flott, og jeg blir mer og mer glad i dette. 
Perfekt til skinnkistene ( som du neeesten ikke ser ) og fargen på 
vårt gulv . Nyt mandagen, og ses kanskje i kveld.




10 kommentarer:

  1. Vakkert!!!!

    SvarSlett
  2. Ååå gud jeg bare elsker bloggen din:))) Har tenkt til å kjøpe meg et par av spisestuestolene dine etterhvert....må bare drøfte litt til med gubben her hjemme.

    SvarSlett
    Svar
    1. Næmmen.. tusen takk, så utrolig koselig :)

      velkommen når enn du måtte bli enig med gubben :)

      ha en fin dag.

      Slett
  3. Hei! Lurer på hvor du har fått fatt i det flotte runde speilet du har hengende over sofaen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      det er fra en gammel leverandør jeg brukte før, men vi har ikke solgt disse, fordi de sprekker så utrolig opp, og er ganske dårlige faktisk.. dessverre.. jeg har en del på lager, men vi har valgt å ikke selge de... men fine er de

      Veronica

      Slett
  4. Nydelige bilder.. Lurer på hvor du har kjøpt den flotte gull kaffekoppen?? Super blogg

    SvarSlett
  5. Hei hei! Nydelige farger og møbler her! Skulle gjerne visst hvilken har du på stueveggen?

    SvarSlett
  6. Såå fint bord!!! Vilket mærke ær soffan? Ær det avtagbar/tvættbar klædsel på den? Tack før din fina blogg!

    SvarSlett
  7. Hei! Jeg lurer også veldig på hva fargen på stueveggen heter?! Håper på svar! :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥