tirsdag 1. oktober 2013

Morgenstund


I går fikk vi gjort om i TV stuen nede.. satt inn daybed og det fantastiske 
konsollbordet/skrivebordet som er så glam at jeg mister nesten pusten 
når jeg ser det. Ble dårlig med tid til selve kos og hygge i dette rommet
i går, men jeg håper på noen fine høstkvelder her fremover. 

Bilder er fra i dag tidlig. Tomine har høstferie, og har fått 
barnevakt, så da blir det tid til late morninger under pleddet 
og ekstra masse kos med en tenåringsjente å leke med. 

Ses senere i dag - nyt dagen


Nydelige Glam desk, og jeg er så glad jeg fikk plass til dette hjemme, 
og ikke minst til daybed som nå er hovedmøbelet i vår lille TV stue


6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine lyktene dine fra?? Ser forresten ut som en nydelig kjellerstue :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      jeg er ikke helt sikker, men jeg tror de er fra Den Gylne Fe i HØnefoss :)
      tusen takk.. dette er i første etg.. vi har ikke kjeller i vårt hus :)

      Slett
  2. Så herlig bilde... :o)

    Monica M.

    SvarSlett
  3. Kan jeg spørre hvor bildene og chanelboka di er fra Veronica?? Elsk på det!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      sorry sent svar :)

      bøkene kjøper jeg på Amazone.. supersmooth levering og kjapt.

      bildene er fra Frankrike, som jeg har rammet inn selv.. det er kopier, som du sikkert kan finne på nett kanskje... ? dypp arket litt i te før du skriver det ut,så får du kanskje samme effekt :) verdt et forsøk.

      happy helg.

      Slett
  4. Må spørre jeg også - hvor er de fine lyktene fra??
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥