torsdag 10. oktober 2013

S e l m a ♥ 5units


Hei bloggen - endelig

Dagene bare flyr og når jeg kommer hjem fra jobb er det så deilig å bare 
kose, nyte og slappe helt av. Høst er jo helt fantastisk, min favoritt. 

Høst er også perfekt når det gjelder klær. Jeg elsker skjerf, boots, og
dressjakker. Jeg er den ene som går med dressjakken selv årevis etter 
at den er helt UT - for jeg VET jo at den kommer inn igjen.. Jeg er 
avhengi.. og jeans.. MÅ ha gode jeans. 




Når jeg var på Carma.no i Trondheim fikk la jeg min elsk på denne SELMA 
jeansen fra Fiveunits og jeg angrer meg så på at jeg ikke kjøpte 
flere.. den har jeg fått en mill spørsmål om på Instagram, og på mail. 
så her er den: Selma - ( gå ned iallefall EN str, den er STOOOR ) 
og jeg liker og brette den opp litt nederst også. 

Carma kjører GRATIS frakt ut søndag så da er det bare å 
si happy shopping. Jeg skal ha en sort Selma iallefall. 
Got to love Selma. 

Ha en fin dag - nyt høst og vind





jEANS // SELMA 
sko // Apair ( guuud disse er gode ) 
Jakke // Gant 
Bluse //Kenzo 

5 kommentarer:

  1. flotte bilder,, deilig jeans, ligner utrolig på please jeans som er min favoritt! fin høst tuil deg !:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Den buksa er så fin:)

    God helg!!

    Klem -L-

    SvarSlett
  4. Lekker altså!!
    Digger de buksene:))
    Og digger dama som har de på ♥

    Ha en fin helg, fine du:)

    SvarSlett
  5. kule jeans, skulle ønske jeg passet slike baggy jeans (eller så er det kanskje bare vanen hehehe) god helg :-

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥