fredag 4. oktober 2013

SOFT START



AH FREDAG

I dag hadde jeg supersoft start på dagen.. Far i huset har tatt seg fri
for å være med Tomine og jeg fikk drukket kaffe i daybed i morgenkåpe 
før jeg hastet til kontoret.. det har blitt sene kvelder denne uken, og 
i dag skal det bli fantastisk med Taco, vin og joggedress..
guuu som jeg elsker fredager.. og lørdager og ikke minst mandager
i grunn så er alle dager veldig fine.. DET er viktig å ikke glemme

Helgen skal brukes til å kikke på peis innsatser/ovner, for NÅ skal 
jeg ha inn en på kjøkkenet.. Det kommer til å bli så lekkert, og 
ikke minst så deilig.. men HVA skal man velge?? 
tenk å fått en lekkersmekker svensk kakkelovn?? så fint, 
men langt over budsjett... men klebersteinsovn er utrolig flott
og de varmer jo nesten forever?? noen som har noen erfaringer
å dele her? jeg tar gjerne i mot tips eller linker til fine ovner

back to work - kommer tilbake med bilder fra en RÅ leilighet 
som har fått møbler fra TM Design i kveld.. så fiiiint

♥ 


5 kommentarer:

  1. Hei
    Den fine klokka på veggen, er det noe man får kjøpt hos deg.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Å du kjære Veronica, hvor er det nyydelige pleddet fra? Noe du selger? : ) Riktig god helg og takk for mengder med god inspirasjon!! : )
    Klem fra Vera

    SvarSlett
  3. Lykke til med ildstedet på kjøkkenet. Vi satte inn for to år siden, og bor på kjøkkenet. God helg!

    SvarSlett
  4. Hei, har klebersteinsovn selv og kan anbefale dette. Fyrer du i den om kvelden er det fremdeles lunk i den neste morgen. Bare synd at jeg ikke kan ta den med meg nå når vi skal flytte i nytt hus:) Linn

    SvarSlett
  5. Er ganske sikker på at hvis jeg først hadde satt meg ned der, hadde jeg nok ikke kommet meg opp igjen :P

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥