tirsdag 1. oktober 2013

t o s c a n a


Tror jeg har fått verdens deiligste pledd i hus, og de er også så lekre 
at de fortjener bilder :) De er i pels fra Toscana lam, og sydd og sydd som 
et lappeteppe.. for en jobb... jeg skal iallefall krølle meg ned her og 
se ( herremin går det an??? ) 1. episode av BROEN. 
haha.. at det går an.. jeg skulle ha sett denne serien i ukesvis nå
men tiden strekker bare ikke til.. Men i kveld.. te, masse lys og 
film.. jippi... det MÅ jo bare bli bra




ha en fin kveld



18 kommentarer:

  1. *Sikle* Sånt pledd vil jeg også ha! Vet du hvor man kan få tak i det (eller noe lignende)? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      du kan ringe Birgitte hos Poshdesigns.no - hun har så mange forskjellige.. fantstiske pledd.. jeg sparer nå til 2 til, må ha til soverom :)

      Slett
  2. For et nydelig pledd :) Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?
    Ha en strålende kveld videre

    SvarSlett
  3. Å herre min FOR ET PLEDD!!!!! En vinter DRÖM <3 Tar du in dom???
    ÄLSKAR säger jag bara

    Puss bästaste hjärtat & kos deg med Broen

    SvarSlett
    Svar
    1. oooh i wish.. de selges hos Posh designs.no - ring henne.. hun har så mange forskjellige.. you will die my love :)

      Slett
  4. Hei, for et nyyydelig pledd du har fått deg, hvor har du kjøpt det? Elsker bloggen din! Trine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Trine. Takk for så hyggelig hilsen. ♥

      Pleddet er helt nydelig, og FOR et håndtverk...vi bruker det alle mann hjemme, og det er en drøm å ta morgenkaffen i dette :)

      ha en fin fin weekend.

      Slett
  5. Bloggen din er veldig inspirerende, og ditt hjem er nydelig.
    Kunne du noen gang tenkt deg å vise husets fasade?
    Og fortalt hvordan du tenker da du innreder og komponerer interiøret?
    Et ønske fra meg:)
    Når jeg får større plass skal det innredes med møbler fra TM Design:)

    Og et siste spm. hvor er toscana pleddet fra?

    SvarSlett
  6. Kjære kjære du.....hvor kan man få kjøpt ett slikt teppe? Nydelig:-)
    Nyt ettermiddagen
    Klem fra Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei H E G E ♥

      jeg har kjøpt hos Posh designs.no og de er fantastisk flotte :)

      faktisk enda finere i virkeligheten.

      ha en flott weekend :)

      Slett
  7. Dette var et fantastisk flott pledd, selger du disse? Du har en flott blogg som er en av de få jeg følger.

    SvarSlett
  8. Hei!

    Hvor er det F A N T A S T I S K E pleddet fra? Jeg dævver... SÅÅ fint!

    Aud Irene

    SvarSlett
  9. Jeg måtte google det allerede igår, syntes det var så fantastisk! Synes disse ser veldig like ut:
    http://reuseshop.no/category/tepper-pledd/pels-pledd/

    SvarSlett
    Svar
    1. ah... ja disse ser ganske like ut, MEN de koster over 1000,- kr mer enn de Posh design selger de for... og DET er jo ganske mye :)

      Slett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Hei, så flott pledd, hvor har du kjøpt det. Hvilken farge har det, grått eller beige?

    SvarSlett
  12. Hei, skjønne.
    Dette teppet må du ta inn for salg... Dette vil jeg gjerne bestille :) Anette

    SvarSlett
  13. Dyreplageri!!fysjameg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥