fredag 18. oktober 2013

the question


en snaaartur innom igjen, 
med et innlegg om genseren jeg hadde i sommer.

Jeg har fått så mye mail om denne, men glemt litt bort at jeg hadde
den, men den er jo helt perfekt, og i dag fant jeg den frem igjen. 

Den er fra Cathrine Hammel - og jeg kjøpte den hos 
Carma.no tidlig tidlig i mai tror jeg. 
Helt normal i str, og veldig perfekt, som alt 
annet fra Cathrine Hammel - jeg elsker all strikk 
fra det merket og har 3-4 favoritter. 


jakke//fra singapore
jeans//ralph lauren kjøpt i London
shirt//ralph lauren ( superold som i nesten 10 år ) 
genser //Cathrine Hammel 
armebånd//Ettika




so - now its done, og litt mer glad for at jeg har rukket 
noe jeg har lovet så lenge.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ Tusen takk for din hilsen ♥