torsdag 17. oktober 2013

totally in love with Ettika


Hei bloggen 

Jeg får MYE spørsmål om fargen på veggen hjemme i huset mitt 
( sand dyne fra Nordsjö ) 
og om mine armebånd. Jeg er fullstendig forelsket i Etikka
( som du kan finne HER ), og jeg 
kjøper meg noen så fort jeg har anledning. 

Jeg skal i 40-års lag på lørdag og antrekk er sort skinnkjole, 
så da var det perfectos å få noen nye sorte etikka til kjolen. 

Nå skal jeg kaste meg i bilen, hente barn, og lage middag. 
Nå er det straks helg IGJEN - og jeg grue/gleder meg litt
til i morgen, for jeg begynner med PT på Elixia igjen,
men håper det går fint. 

Ses i kveld - garantert 








4 kommentarer:

  1. Lurte på om du kan visa bilder frå den leiligheten som hadde møbler frå TM Design? (4. Okt)

    SvarSlett
  2. Å de var kanon flotte. Nå fikk jeg og lyst på :)

    SvarSlett
  3. G.A.L.E.T-S.N.Y.G.G.A Vero, riktigt GALET alltså <3

    Puss & mys kväll till dig

    SvarSlett
  4. Du som har så dilla på armbånd, har du sjekket http://www.nialaya.com/ ? De selges hos Thune og Steen & Strøm i Oslo. Når året er omme og jeg har avsluttet stopshoppen min skal jeg kjøpe en millioooooon av disse. ;)

    Klem til hu fine! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥