mandag 11. november 2013

At home office

At home office

Føles ut som om jeg er kjørt over av vogntog i dag, og jeg går fremdeles 
og plukker opp glass med drinks fra lørdag. haha.. de er overalt. 

Snart er siste vask unnagjort, og jeg har samtidig gått opp ca 4 kg, 
pga kaker og sweets jeg har spist i hele dag. Jeg klarer ikke stoppe
og har bestemt meg for å ikke gjøre det heller før det er tomt. 

litt mer Gossip girl før jeg er tilbake til hverdagen, og fridagen er 
helt over. Det har jammen vært godt. 

Ses i kveld, og ha en fin fin ettermiddag

3 kommentarer:

  1. Får vi se bilder fra helgen eller? Spent på hvordan dere hadde det :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei! Har du fremdeles dukkehus for salg? Fant et bilde av ei beige med sort tak som var kjøpt hos deg for et par år siden, og jeg bare MÅ ha et sånt til jul til prinsessa! Mvh Therese

    SvarSlett
  3. Hei,
    Nydelig hjem du har.. Hvor er treet på skrivebordet ifra?
    Siri Merete

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥