tirsdag 26. november 2013

Julen er liksom litt i gang


vi har satt og juletre, men ikke børi ved. 
Men det er FANTASTISK hyggelig, og jeg er SÅ klar for jul 

Nå er ikke jeg tilhenger av takvask, og sølvpuss, men 
vi ser frem til pepperkakebaking, julemusikk, og mye kos 
med barna. Vi er godt i gang med gløgg drikking på kontoret, og 
jeg er skikkelig i julestemning. FOR en fantastisk tid dette er

Happy onsdag - jeg har superspennende nyheter som jeg kan 
dele på torsdag. Det er en drøm som går i oppfyllelse, 
og jeg kan nesten ikke veeeente




8 kommentarer:

  1. Gleder meg til imorgen og spennende nyheter :-) Ha en fin dag videre. mvh karjis

    SvarSlett
  2. åhhhhh så spennende :D

    SvarSlett
  3. Lekkert tre :)

    SvarSlett
  4. Nydelig pyntet tre! Rett og slett vakkert :-) Alt du gjør er ekstra elegant og så pent :-)

    SvarSlett
  5. Kos, kos, kos. Alle blogg-mammaer er så opptatt av kos - spise pepperkaker, boller osv, osv.... alle dager, hele året gjennom - ja vi må passe på å kose oss med mat og kaker, slik at ungene våre blir enda tykkere!

    SvarSlett
  6. Nå ble jeg skikkelig nysjerrig, og veldig glad på dine vegne:))
    Må være deilig med slik opåfyllelser av drømmer ♥

    Fint med julepynt, gleder meg til fredag, da begynner jeg:))
    Men jeg gidder heller ikke vaske ned huset til jul, gjør det heller i januar, da har vi brent masse lys, tent i peisen og laget osende mat gjennom hele julen:))

    SvarSlett
  7. Nydelig :) Hvor har du kjøpt julekulene? :)

    SvarSlett
  8. Hei
    NYDELIG som alltid - fantastisk å følge bloggen din :)

    kan jeg spørre om hvor du har kjøpt julekulene ? Regner med de ikke er fra samme sted alle - men ?!
    NYT dagene <3
    mvh anne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥