tirsdag 19. november 2013

Kosekroken


Hei bloggen 

Hver en eneste dag ligger jeg i denne deilige daybed og koser meg..
jeg må være verdens slappeste, eller er det sånn nå?? 
grått ute ( men varmt da ) og litt sånn ventetid.. 
jeg venter på å gjøre klart til jul, og venter litt på containere som 
kommer inn med så himla mye nytt..og jeg er så spent. 

Inntil videre så koser jeg meg med dagene som går, og krøller 
meg i sofaen min.. Neste helg skal vi på kjærestetur, og 
vi bor en helg på Continental igjen og skal kjøpe inn julegaver 
og baaare kose oss.. Sjekk ut hotellet HER - det er 
verdens koseligste og lekreste bar og jeg gleder meg 
til å drikke drinks med my love

HAPPY TIRSDAG 

4 kommentarer:

  1. skikkelig lyst på en sånn daybed,men vi har ikkje plass. Må i såfall hive ut gubben først hahaha

    SvarSlett
  2. Nydelig krok, så avslappende og luksuriøst.

    SvarSlett
  3. Hei! Hva heter det gulvet du har på dettr bildet? Utrolig fint! :)

    Isabel

    SvarSlett
  4. Hei! Er det mulig å få kjøpt en kommode slik som på bildet?

    Cathrine A. Gorski (cathrine.ahlbom@gmail.com)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥