tirsdag 12. november 2013

More partypics





Vi samler fortsatt inn bilder, men noen har jeg tatt selv tidligere på kvelden, 
bla fra den røde løper og det fantastiske kakebordet ( som må få sitt 
eget innlegg ) 

Vi leide rød løper, kjegler, glass, bestikk, tallerkner, vinkjølere
osv osv fra Partyplanner . Det er det smarteste jeg har gjort
og det ga en helt fantastisk flott åpning til festen synes jeg. 
Rett og slett kjempegøy, og superstas. 
Neste gang ( sommerfesten ) må vi ha bilder av alle mann på 
den røde løper for DET ble så moro og de fleste fikk 
prøvd seg å være "dørvakt" 

Når mørket kom, tente vi opp faklene vi hadde fått låne av Partyplanner 
som sto rundt i hagen, og det var så utrolig fint, så nå som jeg 
har hatt en fest, gleder jeg meg sååå til å gjøre det igjen, 
for nå vet jeg presis - og ikke minst så stas om sommeren :)



Når gjestene kom ventet jeg og mr. P nede, og sendte de opp etterhvert 
for drinks laget av Barstars. En helt magisk drink, og jeg kunne veldig gjerne tenkt meg at han var hos oss hver dag for å gi meg en drink.. så utrolig godt.
Verdens kuleste bartender, og alt gikk så utrolig
smooth, og jeg er superglad for at vi leide inn bar med betjening. 
Alt var på plass, selv glass, og jeg vasket ikke opp noenting av dette, 
alt ble båret fortløpende ut i kurver, og satt i bilen. 
HVOR deilig er det?? 



En fab kveld, og når alle gjestene hadde reist, delte jeg og min snille mann
en flaske champis som vi fikk fra Barstars, og ryddet bittelitt før vi sov 
til kl 15 dagen etter.. helt vilt, men så godt. 

Bilder av kakebordet kommer, det er nesten så jeg synes det er 
for galt å vise.. jeg kan ikke forstå at det går an å lage noe så vakkert..
og så GODT!!! i går spiste jeg ca 15 browniesruter mens jeg så på 
gossip girl, og jeg skal ikke spise mindre i dag når jeg ser på reprisen 
av Broen... faktisk enda mer tror jeg. 

Ha en fin fin kveld, og TAKK til alle som er på besøk. 
i går var det over 7500 innom bloggen, og DET er gøy

♥ 

3 kommentarer:

  1. Bevares...dette så kanon ut :O)
    KANON FEST...antar jeg.Grattis med vel overstått:O)

    Sylvi

    SvarSlett
  2. Wow så lekkert! dette må jo ha vært årets fest! :)

    Ønsker deg en knallfin kveld,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
  3. Hei Veronica!
    Å så gøy å se fra festen!!!!!
    Gleder meg å se bord og kaker...hi,hi....
    Hjertelig tillykke med dagen!
    Tenk 7500 innom på en dag!!!! Wow......
    Jeg er så kry for mine 500 for dagen :))))
    Ha en flott dag vakre!
    Her bøtter det ned med regn og skikkelig
    INNEKOSESJOKOLADESPISEVÆR :))))

    Klem Camilla .

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥