søndag 24. november 2013

Ready for christmas


Hei bloggen & god søndag

Det er jammen ikke mye som slår det å HIVE ut juletre når julen er 
over, men gleden over å FÅ DET INN, er helt fantastisk. 

Jeg er i dag så utrolig nære, og siden vi har kjøpt kunstig tre 
for noen år siden, så setter jeg det opp tidligere og tidligere.
NÅ står det i garagen, og Tomine har så lyst å sette det opp, 
og samme her, for da blir det så utrolig koselig, og julen 
er i gang.. jeg pynter jo veldig lite ellers, så akkurat treet 
synes jeg det er gøy å pynte to the max.

Jeg har en liten halvtime til å bestemme meg, men 
siden jeg varmer gløgg og har på julemusikken, har jeg en feeling
på at det kommer til å gå i orden i kveld.. 


Jeg har også julepyntet litt i lykter og glassmontere i stuen, 
og pepperkaker ble bakt i går og pyntet i dag.  Her 
kommer det nok til å bli en GOD del runder til, for 
de aller fleste er allerede spist opp. 

Ønsker dere en god søndag, og ses snart igjen. 
Julepynting er det beste å blogge om, og jeg
rett og slett elsker denne tiden. 

- veronica -


Julekuler//Søstrene Grene - Glassmonter// Riviera Maison - Den gylne Fe
Vase// Riviera Maison - Volspa Duftlys // kan kjøpes på nett HER
STORT stettefat i bakgrunn // Eger & co kjøpes HER

4 kommentarer:

  1. Nydelig med kongler og kuler i glassmontere og lykter. Og ikke mist lekkert med dus rosa...tror jammen jeg skal gå for sølv, hvit og dus rosa i år når jeg så hvor fint det var hos deg ;)
    Ha en strålende kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Oioioi... Er de virkelig derfra, de er jo så mye finere enn claes olshon sine... Jeg mååå dit og kjøpe rooosa:)

    Klem henriette

    SvarSlett
  3. Hi, du har kjempe fint blog her :) Liker din stil. Velkommen og besöke min blog Valkoisen Talon Tarina.. om det intreserer deg .. :)

    önsker deg koselig dag...

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så lekkert. Hvor har du kjøpt de små reinsdyrene, kjempe søte. Hilsen Linn

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥