søndag 17. november 2013

this weekend


Hei bloggen

en snartur innom rett før sengetid nå når jeg allikevel venter på at 
en maskin med klær skal bli ferdig.. 

Min eldste sønn er skikkelig syk, med feber over 40 og sengeliggende 
siden onsdag.. Krysser fingre for at jeg ikke får det samme, for dette 
slo en stakkar kropp helt ut. 

Bedre og sterkere tilbake i morgen, men denne helgen har det 
vært bare kos og kafebesøk med mannen, og jeg kjenner at jeg 
gleder meg så til å reise på kjærestehelg for julegaveinnkjøp 
veldig snart. Jeg har allerede begynt å pynte biiiittelitt..
- for det er vel lov? 

Happy søndag, ses i morgen. 

3 kommentarer:

  1. det er helt lov -var i London på litt maratonshopping nå i uken <3

    SvarSlett
  2. Klart det er lov med liiit pyntings nå:)
    Er jo denne førjulstiden som er den aller, aller beste:)
    Digger fjærtrærne dine ♥

    Masse god bedring til store lillegutt, er så vondt når ungene er syke, selv om de er ganske store:)

    SvarSlett
  3. God bedring til storebror.....

    Monica M.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥