onsdag 18. desember 2013

18. dag i desember

Bilde viser hytta innredet med alle møbler & interiør fra TM Design 
( unntatt puter / Lexington  Pledd/ Poshdesigns




Herremin dag som tiden flyr..

Jeg synes ikke jeg rekker å stå opp før jeg må legge meg, og 
jeg sover jo i grunn bare noen få timer pr natt. 

I går gikk flyttelass og biler opp til hytta. 
vi fikk vasket litt, og innredet en hel del min mann og jeg etter 
at bilene hadde reist. Først tømte vi hytta for det som var 
der av møbler, og fikk det ned på lastebilen igjen, så 
var det bare moro igjen... ganske slitne, men så utrolig 
happy gikk vi til sengs i natt, og gleder oss til fine
dager her i julen. Jeg har så utrolig lyst å feire julaften her
så vi får se. 

Jeg ønsker dere alle en god jul allerede nå, redd jeg 
ikke rekker innom igjen før selve julaften. 

Jeg er på Instagram, og oppdaterer oftere der. 

VI SES I ALLE FALL PÅ HYTTA - jeg skal ha over 2 uker ferie
og det skal bli fantastisk.. det trengs nå..
GLEDER meg til å vise dere flere bilder

GOD JUL 


under vises før bilde av hytta - og jeg synes møblene 
fra TM Design ble utrolig flott her. 



6 kommentarer:

  1. Heisann! Kjempefint! :-) lurte på om gardinene også er fra TMdesign? Ha en flott og fredfylt julehøytid!:-) Hilsen Bodil

    SvarSlett
  2. Heisan. Utrolig for en forskjell med TM møbler.Lekkert ble det selvfølgelig. Skjønner godt du ønsker å feire jul på hytten :-) Nyt ferien. Mvh Karjis

    SvarSlett
  3. Stor forskjell på før og etter bildene og det øverste er nok finest:)
    Misunnelig på den hytta, vi så på hytter i samme område da vi fremdeles var sammen, men nå blir det ingen hytte.
    God Jul
    Klem
    Lliza

    SvarSlett
  4. Helt helt fantastisk :) utrolig hvor mye møbler har å si :) Og du er jo helt utrolig til å møblere må jeg si!!!

    Ønsker deg og dine en fantastisk jul - hjemme eller på fjellet <3

    Stor klem fra Cicilie :*

    SvarSlett
  5. Lekkert, gleder meg til flere bilder! God jul :-)

    SvarSlett
  6. Wow, fantastisk! Kan jeg flytte inn;) Vi ser også etter å låne hytte på åremål, så nå ble jeg skikkelig hyttesyk:) Kos dere med hytta i julen.
    Mvh MonicaUE

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥