tirsdag 3. desember 2013

3. dag desember


Bilder fra kjøkkenet med bittelitt rødt.. 
stoler, bord og sofa fra TM Design




ååå den fineste tiden.. så hektisk, men så utrolig kos

Husker dere overraskelsen:

Vi har jo også leid oss en nydelig hytte på åremål - i hele 3,5 år, så det skal 
bli fantastisk å være på fjellet i en hytte som er "vår" så lenge. 

Den 17. desember kjører lastebilen fra Hønefoss og til hytta
med nye møbler - laget spesielt til kjøkkenet der, og 
i morgen kommer en container inn med de lekreste møbler 
i skinn, så jeg gleder meg nesten i fillebiter til å innrede 
hytte, og gjøre det superhyggelig. 
Morninger ved peisen, og skibakke rett utenfor blir fantastisk. 

Det er lange dager på jobb, men jeg rekker allikevel å pynte litt 
hjemme - hver eneste dag, så vi får jul, og vi skal kose oss
DET er helt sikkert.. 

Ønsker dere en fin kveld, nå skal jeg hive meg i bilen 
fra jobb, og se på barne-tv med lille Tomine


4 kommentarer:

  1. Du har det sååå fint <3 Elsker Interiørstilen din

    SvarSlett
  2. Himmel og hav så god smak du har. De stolene ser rågode ut. Det er første gangen jeg er innom bloggen din, men jeg kommer nå til å følge den. Ha en kjempefin førjulsttid. §:o)

    SvarSlett
  3. Du har så himla snyggt. Älskar allt!
    Ha det gott
    Eva

    SvarSlett
  4. Det er altså så utrolig vakkert hjemme hos deg!
    Gleder meg utrolig mye til å få se bilder av den innredte hytten dere har leid. Den blir sikkert FAB!
    Ha en super førjulstid :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥