onsdag 11. desember 2013

at my office

Blokklys 250,- h15 cm ø10cm
Lanterne i rattan ( helt fantastisk flott og stor ) kr 1050,-
( liten str kr 750,- )
Fjærtrær fra Poshdesigns.no HER



hilsen fra kontoret akkurat i kveld  
Min svigerinne er her og hjelper meg med å pakke opp varer, og vi har
altså fått sååå mye fiiiint... Nye lykter og lys og lykter og lys og
speil og horn osv osv.. Mye skal opp til hytta, for det er kjøpt inn 
til å ha på hytte, men skal altså selges hos TM Design 

Men - kan ikkje rekke alt.. for innimellom må vi drikke litt kakao 
fra vår nydelige kaffemaskin og spise alt for mange pepperkaker også 

Straks hjem, og takk og pris for restemiddag


3 kommentarer:

  1. ååå så lekkert du har laget det til!! likte juletrerne =) Ønsker deg en fin førjulstid!!

    SvarSlett
  2. Å du har fått masse snopeting da!
    Så nydelige lykter under her også.....
    Måtte bare innom deg for å ønske deg en GLEDELIG JUL❤️❤️❤️
    Du har det bare SÅ lekkert og jeg må smile av så mye du gleder deg til hytta!!!!
    Det er jo halve gleden det!
    Jeg reiser snart på ferie....så mye som skal fikses før det!
    Håper du og din familie får en herlig jul,det er jeg faktisk sikker på at dere får!
    Kose deg du vakre!

    Tidlig juleklem fra Camilla ❤️

    SvarSlett
  3. Hei, så gøy å følge deg her også;)
    Digger det fjærjuletreet asså;)
    Bli gjerne med på min giveaway;)
    Trekning i mårra;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥