tirsdag 10. desember 2013

Golden xmas tip


Hei Bloggen

i alle år som blogger har jeg blitt spurt om å lage en liste med julegavetips. 
Det har jeg ikke gjort, for jeg synes i grunn at jeg ikke har hatt noe å bidra med. 
MEN - det har jeg i år, og i dag fant jeg DE lekreste flasker på 
Mester Grønn  - se HER - fylt av deilig lemonade, og gull flakes ( 24 karat ) 

♥ 
Midt mellom julestjerner og vinkjølere og mye annet lekkert som 
Mester Grønn faktisk har fått, så sto disse lekre flaskene, 
og jeg kapret 12 stk for hei hvor det skal drikkes gull i julen
på kontoret, for førjulstiden er så absolutt skinnende.



Flaskene koster kr 130,- pr stk, og det er den perfekte venninnegaven 
med litt hjemmelaget sjokolade - spør du meg. 

Flere tips kommer utover dagen 







2 kommentarer:

  1. wow de SKAl eg se etter i morgen :) Tusen takk

    SvarSlett
  2. Skal kjøpe en sånn og sjokolade til pappa :) hihi! Takk for tips! Mestergrønn har SÅ mye fint nå!! :D

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥