tirsdag 10. desember 2013

Silver x-mas tip



O helliga natt, i dag har det kommet inn ekstremt mye varer i form 
av små interiørting og tang, som feks den fantastiske sølv champagne
kjøleren, godis skålen/blomsterpotte og nydelige sølv lykter

nesten helt umulig å ta fine nok bilder i mørket, men jeg måtte
bare vise dette fiiiiine med julestjernen på plass i stuen. 

I morgen kommer container igjen - så jeg må spise løvepulver
ta noen push ups, og gjøre klar arbeidsklærne. 
Det blir en lang dag på lageret, og ENDELIG kommer de 
nye spisestuestolene våre i fløyel som passer perfekt 
til vår dining sofa. Også er det jo bare 7 dager til vi overtar 
hytta, og 4 dager til jeg fyller 40 år 
( som helt klart er det nye 30 har jeg hørt rykter om ) 

vi ses i morgen - flere julegavetips kommer



4 kommentarer:

  1. Hei!!
    For en utrolig inspirerende blogg du har, jeg er stadig innom å titter og samler inspirasjon:-)
    Jeg lurer på om du kan gjengi den enkle og supre oppskriften du la ut om Sara Bernard småkaker? Jeg har lett og lett men finner den ikke igjen!
    Julehilsen fra Marita

    SvarSlett
  2. Hei!
    For en flott og inspirerende blogg du har! Jeg er stadig innom å kikker og henter inspirasjon:-)
    Jeg lurer på om du kan legge ut den forenklede oppskriften du hadde om Sarah Bernard småkaker igjen? Så lurt!:-) Jeg har lett og lett men finner den ikke igjen!
    Julehilsen fra Marita

    SvarSlett
  3. Hej

    Kan man köpa de na silversakerna hos dig? Lägger du upp den på din "hemsida"?

    SvarSlett
  4. Hei. Har du priser på disse? Monica

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥