søndag 8. desember 2013

sunday chill



For en deilig dag...

vi startet med tidlig morgen, deilig lang og MYE frokost,
og en tur på Elixia. TENK om jeg kunne være så flink flere helger. 

Mye er gjort, siden vi har hatt barnefri, og ungene har storkost seg.
Huset er snart ferdig til jul, og det har vårt ganske så herlig å pynte 
og finne frem all nydelig julepynt, høre på julemusikk, og 
drikke litt vinos mens jeg svidde biffen vi skulle spise i går. 

En venninne kom innom meg i går kveld med 2 hjemmelagede 
julestjerner, og de er så fantastisk flotte, og jeg ble så utrolig glad

De henger pent i vindu, og kommer til å følge meg i mange 
mange år. 
10 dager igjen, så har vi hytte... jeg må skrive det her, min mann 
spyr om jeg nevner det igjen.. jeg sier det ca 174 ganger pr dag visstnok ..
( akkurat som det er så himla mye.. ) 

Nyt søndagen - den 2. søndagen i advent. 


6 kommentarer:

  1. Så fiiiiint......gid jeg hadde halvparten av interiørideene som du har :)
    Kan bare tenke meg når du får hytte :)
    Forresten ,så syns jeg ikke 174 ganger er så mye ;)

    Fin,fin uke .

    Sylvi

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. så morsomt.. ikke i det hele tatt faktisk... så jeg har nå økt temp litt, så det er nok opp i rundt 200 ganger pr dag nå.. - og jeg lyver nok ikke..

      takk for hyggelig hilsen, og ha en fin fin uke du med Sylvi.

      Slett
  2. Jo, hyttekjøp må man ha lov til å glede seg barnlig over. Alltid spennende når nye positive ting hender i ens liv.
    Ha en fin ny uke da...

    SvarSlett
    Svar
    1. Åremål...

      Slett
    2. Stakkar!!!!

      Ikke helt frisk??

      DET STÅÅÅÅÅR UNDER AT DET ER ÅÅÅÅREMÅÅÅÅL!!!

      Nek!!

      Slett
  3. Hei!

    Jeg har sendt deg mail vedr Bella coffee table.. Har du de inne?

    Ha en fin kveld!
    Hilsen Anja

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥