torsdag 9. januar 2014

g o o d m o r n i n g



God morgen 

jeg tror jeg har lovet bilder av badet i en laaang evighet, men jeg husker 
ikke helt om jeg har fått det ut? 

jeg er så heldig at jeg får kaffe på sengen hver eneste morgen, og 
som regel tar jeg noen slurker på badet også. Det er utrolig
deilig med mørkt bad, og det gir litt ekstra tid å våkne på. 

Glass domene er fra TM Design, Håndkle fra Missoni Home// Fru Hagen i 
Hønefoss, de nydelige smykkene fra Carma.no i Tr. heim. 
( ettika ) 





Ønsker dere en fin fin dag, så kommer jeg innom i kveld, 
med spennende nyheter



10 kommentarer:

  1. Synes stilen din er superfin. Men du er den eneste bloggeren det tar tid å komme nedover siden på... scrolle nedover tar en evighet. Lurer på hvorfor?

    SvarSlett
  2. Hei.
    Det ser lekkert ut det lille du har tatt bilde
    av, kunne gjerne tenkt meg å se flere
    bilder av hele badet.
    Ha fin dag
    Lise

    SvarSlett
  3. Kan man köpa dom fina stolarna från TM design även om man bor i Sverige? Vart ligger butiken i Norge?

    SvarSlett
  4. Når trekker du konkurransen på insta?

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott hjem du har:) lurte på hvor du har kjøpt de flotte håndklærne med hodeskaller på?

    SvarSlett
  6. Fantastisk flott hjem du har:) lurer på hvor du har kjøpt de flotte håndklærne med hodeskaller på?

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott hjem du har:) lurte bare på hvor du har kjøpt de flotte hodeskalle håndklærne dine?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥