torsdag 9. januar 2014

HERLIGE HJEM ♥ THE SECRET

Bilder fra stuen vår med masse orange på plass. For en herlig farge,,
Putene fra byvillapaprika var helt fantastiske, og jeg gleder 
meg til å bruke denne fargen utover våren, også på klær


HEI BLOGGEN



I dag er det premiere på kanalen FEM for HERLIGE HJEM 
.....
og jeg skal være med denne sesongen. 

Det er utrolig spennende, og ganske skummelt. 

For et år siden var det opptak, og i 2 dager hadde jeg besøk 
av verdens hyggeligste team som gjorde meg veldig trygg, 
og ga meg en minnerik dag.. 

Husk å skru på tv i dag - kl 2130





10 kommentarer:

  1. så gøy -eg jobbet desverre,men kanskje kommer det i reprise?

    SvarSlett
  2. Å hei Veronica !
    Godt nytt år!
    Nå var det så lenge siden jeg hadde lagt igjen en hilsen.....men NÅ:)))
    Er stadig vekk innom bloggen din......må bare få si ....OG har sagt det før....
    Du har et aldeles NYDELIGVAKKERT hjem!
    Så flott med orange hos deg!
    Jeg så reklame for herlige hjem her om dagen og la merke til DITT hjem med EN gang!
    Det GLEDES å se!
    Ha en flott flott helg.
    Jeg har en liten pause fra husarbeid.....hi,hi.

    Klemklem fra Camilla .

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Elsker det programmet og når jeg kikket på reklamen for de nye episodene, så sa jeg høyt i stuen- "å jeg er sikker på at det er Tomine's hjem". Mann og barn bare kikket rart på meg , og skjønte ingenting, hahaha. Gleder meg til å se ditt hjem "live" på tv.

    Ha en strålende fredag og helg!

    Jeanette :-)

    SvarSlett
  4. Wow !!!
    Rålekkert !!!
    Gjett om jeg gleder meg til det er din tur på Herlige Hjem :)))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. HAH! Fy faen jeg er observant! Jeg så en liten reklamesnutt av programmet her om dagen og sa høyt til kona at "det der tror jeg jaggu er huset til Ramboline!" Da hadde jeg rett. Hurra for meg! Og for deg selvsagt. Gleder meg til å se!! :)) KLEM!

    SvarSlett
  6. Heisann! ja dette programmet ser jeg på , veldig fin serie og inspirerende. Skal bli morsomt å se alle de nye hjemmene nå og ekstra gøy å få se ditt. Gleder meg :) Du grugleder deg nok?? Spennende i hvert fall for oss som følger deg på blogg og instagram :)
    Grattis med at du får være med på det! Moro :)

    SvarSlett
  7. Å, gleder meg veldig til du og huset ditt kommer i Herlige Hjem, og ellers det var et nydelig bilde med oransje dekor

    SvarSlett
  8. Veit du hvilken dato du skal være med?

    SvarSlett
  9. Åååå... Herre... Da MÅ jeg se.... :o)
    Hvilken dato er det??

    Mvh.
    Monica M. B.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥